Je administratie wordt steeds digitaler, maar zet je toch nog handtekeningen op stapels papier? Met de Digitale Handtekening van Easyflex hoef je geen documenten meer te printen, te verzenden, terug te ontvangen, te archiveren en ondertussen oneindig veel handtekeningen te zetten. Werk effectief, krijg inzicht in het ondertekenproces en onderteken volkomen veilig!
Quick & easy, win snelheid én overzicht terug. Start met digitaal ondertekenen en versnel je dagelijkse processen!
Alle administratie correct, inzichtelijk en veilig.
Altijd verzekerd van een rechtsgeldige handtekening met digitaal ondertekenen.
Al je ondertekende documenten zijn volledig rechtsgeldig, onze handtekeningen zijn namelijk beoordeeld en gecertificeerd door ICTRecht. Je gekwalificeerde handtekening heeft hetzelfde veiligheidsniveau als bij banken. Een veilig gevoel!
Geen documenten meer printen, verzenden, terugkrijgen, archiveren en ondertussen tig keer je handtekening zetten. Dat is pas effectief werken, win snelheid én overzicht terug. Snel en 100% veilig! Dat is easy!
Wil je alle mogelijkheden van digitaal ondertekenen ontdekken? Onze specialisten laten het je graag zien.